• info@tisatech.ir
  • 09210922438
  • ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

    شرایط گارانتی هارد دیسک

    لطفا درصورتی که هارد شما به مشکل خورده است و قصد ارسال آن را به گارانتی تیساتک را دارید باید داخل ضربه گیر بسته بندی کنید.

    موارد خاص که موجب نقض گارانتی هارد دیسک می گردد:

    هرگونه تغیرات فیزیکی، دستکاری، آثار شکستگی، تغییر رنگ، پوسیدگی و سوختگی بر روی PCB موجب ابطال گارانتی می گردد. هرگونه آثار آسیب فیزیکی مانند ضربه، شکستگی ، خمیدگی، فرورفتگی، زنگ زدگی، خراشیدگی بر روی بدنه و باز شدن پیچ ها موجب ابطال گارانتی می گردد.

    شکستگی ، ترک یا تغییر فرم رابط برق و دیتا SATA و یا پورت USB عدم تطابق PCB با بدنه هارد و هر گونه خدشه به برچسب اصلی دستگاه و سایر برچسب ها و هلوگرامها، چسباندن برچسب و هلوگرام روی هارد و نوشتن روی هارد موجب ابطال گارانتی می گردد.

    نکات تکمیلی ارایه خدمات:

    • برای دستگاه های خارج از گارانتی که توسط این مرکز و با دریافت هزینه تعمیر می شوند، مدت زمان گارانتی تعمیر برای قطعه تعویض شده، حداقل 1 ماه در نظر گرفته می شود.
    • در صورتی که ایراد دستگاه یا قطعه تحت پوشش گارانتی طی 3 بار مراجعه متوالی توسط این واحد رفع نشده باشد، درصورت تایید کارشناسان مبنی بر پابرجا بودن همان ایراد، این مرکز ملزم به تعویض کالا می باشد.
    • مدت زمان تحویل کالا به مشتری، بین 1 تا یک هفته کاری است.
    • هزینه ارسال و دریافت گارانتی محصولات از شرکت به عهده خود مشتریان می باشد.